شناسه خبر : 100605
پنجشنبه 11 خرداد 1402 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای شعر معروف امام رضایی(ع)در منزل شهیدان توسلی/فیلم

قطعه معروف‌ای «صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم» در دیدار جمعی از اعضای جامعه قرآنی با خانواده شهیدان زین العابدین و محمدرضا توسلی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، جمعی از اعضای جامعه قرآنی، به نیابت از قاریان، حافظان، مربیان و فعالان قرآنی در سری دیدار‌های هفتگی خود با خانواده شهدای قرآنی به دیدار خانواده شهید سید زین العابدین و سید محمدرضا توسلی رفتند.

اجرای شعر معروف امام رضا (ع) در منزل شهیدان توسلی+ فیلم

این دیدار که همزمان با سالروز ولادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و در آستانه ۱۴ خرداد روز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) صورت گرفت، گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) به       اجرای قطعه معروف‌ «ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم» پرداختند.

تلاوت این دیدار برعهده مهدی حسینی مدیر دارالقرآن نهاجا بود و برادر شهیدان توسلی که خود از جانبازان دوران دفاع مقدس است به ذکر خاطراتی از برادران شهیدش پرداخت.

همچنین تصویر نقاشی شده تمثال امام خمینی (ره) که به همت شهید زین العابدین توسلی با تکنیک گواش در سال ۱۳۵۶ اجرا شده است در معرض دید مهمانان قرار گرفت.

در ادامه اجرای تواشیح در منزل جانباز دوران دفاع مقدس و برادر شهیدان توسلی را می‌بینید.

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi